الاثنين، 1 فبراير 2010

اوقات



اوقات يا دنيا معاكى بعيش

و ساعات مبفهمكيش

و انتى و لا فاهمانى

اوقات بحس اننا مجروح

عايش حلاوه روح

و دمعتى محاوطانى

صابر على اللى بيجرالى

و انت لا ليكى عزيز و لا غالى


***************************

اوقات فى عز العتمه باشوف

و ساعات باموت من الخوف

و غصب عنى بدارى

باحلم يعدى عليا الليل

من غير عذاب و لا ويل

و تحسى مره بنارى


***************

اوقات بتاخدى اعز الناس

و اقول نصيب و خلاص

و اصبر على احزانى

اوقات بحب قلوب بتبيع

و فى الف لحظه بضيع

و برضه مش حسانى

*****************************

انا باحب الاغنيه دى قوى

عشان كلامها و عشان محمد فؤاد كان حاسسها قوى و هو بيقولها

يا ترى حستوها ازاى و فكرتكم بايه اما سمعتوها؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟



الاغنيه مهداه لكل الناس اللى بحبها

و خصوصا الزعلانين

منى بقى ؟؟؟؟؟؟من غيرى؟؟؟؟؟؟

المهم هيا ليهم

و اقولهم مش مستاهله و الله

هناك 68 تعليقًا:

adel يقول...

اول تحليق

فوووووووووووووو

adel يقول...

بصي انا في حاجدجات كتير ممكن افتكرها من الاغنية دي

بس تصدقي اني حاليا بفكر في حد و زعلان عليه قوي رغم اني لسه مشوفتش :)
صدقيني مابهزر علي فكرة

ومحتاج اسمعها برضه :)
لان في احساس بالعجز اني نفسي اعمل حاجة و متردد لسه

صيدلانيه طالعه نازله يقول...

adel

لو هيا اللى انا برضه قصدى عليها
انا برضه مش عارفه اعملها ايه
هيا اللى انت قصدك عليها
اكيد هيا
انا حاقولها من هنا
انا حاسه بيكى قوى
ربنا يهدى بالك

adel يقول...

لا بس انا اعرف بس متردد :)
بس القرار جاي جاي :)
لا داعي للقلق
انا هتصرف :):)

I'm The CraZy One يقول...

i luv zis song a5er 7aga :D

صيدلانيه طالعه نازله يقول...

I'm The CraZy One

هيا فعلا اغنيه جميله و بتمس المشاعر قوى
نورتينى

هي وظروفها يقول...

عارفه يا دوك

اغاني محمد فؤاد اغلبها بس القديمه

حواديت جميله رسم لوحات خياليه

انا واحد من البشر الغنيه دي اختصار لحاجات كتير بتحصلي في حياتي

تناقض في المشاعر واضطراب من وقت للتاني مش عارف اذا كان تعود ع الفشل ولا مصاحبه
وساعات بلاقيني الدنيا حلوه وبتضحكلي من بعيييييييييييييييييييييد اصدقها واجري عليها
القاها سراب

ستيتة حسب الله الحمش يقول...

لا يا ماما
لااااااااااااااااااااا
انا تديني بعرور
حجازي متقال
ممكن عبد الباسط حمودة لما أكون في حالة شجن :)
لكن محمد فؤاد واعيط بقى واسيح المونكاج
نيفرررررررررررررررررررررر

صيدلانيه طالعه نازله يقول...

هي وظروفها

مش حكايه بتحب الفشل و لا مصاحبه
الواحد بيبقى عايز ينجح و بيحلم بالنجاح قوى و من كتر ماهو عايش الحلم و طاير معاه مبيخدش باله انه خلاص بقى على الحافه و عقبال ما بياخد باله بيكون وقع و بيكون الفشل حصل

بس الشاطر اللى يفهمها صح و يدور و يدعبس جواها لغايه ما يلاقى حياته الصح

صيدلانيه طالعه نازله يقول...

ستيته حسب الله الحمش

توته يا قمر
الزعلانين بيشجعوا مصر و احنا معاهم
و انا كنت مستنياكى انتى و اتنين تانى اولهم دودو اصل انا زعلتها النهارده
وواحده تانى نفسى اشوفها و اطمن عليها قوىىىىىىىىىى و اديها مش ورده واحده
مليوووووووووووون ورده

بس متقال ايه يا ستوته
كده طيرتى حجر الرومانسيه اللى كان فى دماغى
ربنا يسامحك

فراشة يقول...

سبحان الله
والله لسه كنت بسمعها امبارح وكان بقالي عمر مسمعتهاش ...وستها قووووي عن أي مره ... أصلي زمان كنت بسمعها وانا لسه ورور :)

أغنيه حلوة ميرسي ليكي يا دكتوره

صيدلانيه طالعه نازله يقول...

فراشة

انا برضه كان بقالى فتره مسمعتهاش و سمعتها فى نجوم اف ام و قلت زيك كده
فين ايام ما سمعتها زمان
بس فعلا ماكانش نفس احساسى و انا باسمعها دلوقتى
الدنيا اللى حوالينا اتغيرت و غيرتنا معاها

نورتينى

الشعب لابد له من حكومه تشكمه يقول...

الاغنيه دى على اد مبحبها,على اد مبكرهها.

وليها ذكريات معايا منيله ههههههههههههههه.
بس هى كلماتها فظيعه.

Muhammad Saber Abdou يقول...

صاحبي الانتيخ دايما بيغني لي مقطع

صابر ع اللي بيجرالي
لما يرخم عليا ويكون مزاجه حلو
ودا طبعا امعانا في الرخامة عشان اسمي محمد صابر ( حلوه امعاناً دي )
الألبوم دا بالذات يعتبر بداية تغيير فؤاد لجلده

صباح الخير

سمع هوص (Abo 3li) يقول...

طيب وبالنسبة للناس ال مش زعلانين منك؟؟
ميدخلوش ولا ايه؟؟

الاغنية دي بتفكرني بنفسي وانا مكتئب ومش طايق حد.. فاخد بعضي واروح اقف علي النيل شوية .. ومفكرش في اي حاجة .. افضي دماغي خااااااااااااالص...
هيا ساعة وبلاقي نفسي صالحت دنيتي وصالحت نفسي... وراجع متفائل تفائلي العبيط...


المهم انا قلت اصبح عليكي يا كتورة

norahaty يقول...

بحب محمد فؤاد أوى
من بداياته يعنى من
إسماعلية رايح جااااى
وبحب كل أغانيه لأنه فعلاً
بحس بيغنى كلمات اغانيه بمنتهى
الأحساس .إختيار جميل يادكتورة.

فاتيما يقول...

اوقات يا دنيا معاكى بعيش
و ساعات مبفهمكيش
و انتى و لا فاهمانى
اوقات بحس اننا مجروح
عايش حلاوه روح
و دمعتى محاوطانى
صابر على اللى بيجرالى
و انت لا ليكى عزيز و لا غالى


اوقات فى عز العتمه باشوف
و ساعات باموت من الخوف
و غصب عنى بدارى
باحلم يعدى عليا الليل
من غير عذاب و لا ويل
و تحسى مره بنارى


اوقات بتاخدى اعز الناس
و اقول نصيب و خلاص
و اصبر على احزانى
اوقات بحب قلوب بتبيع
و فى الف لحظه بضيع
و برضه مش حسانى


انا ف الشغل يا علا
و مينفعش اعلى الصوت و اسمع الغنوة
لكن كفاية قريت الكلام

انا بتعب م الغنوة دى قوى
بتفكرنى زى ابو على ما قال بأيام صعبة كنت فيها لوحدى انا و يوسف


كنت فاكرة الأوقات دى عدت
و راحت لحالها خلاص

لقيتها لسه موجودة
و بتهاجمنى ساعات


انا بكيت مع قراية آخر كوبليه
فكرنى بيوسف
اللى وحشنى قوى
قوى
قوى


بحبك يا لولاّ

يا فاهمنى إنتى
و من غير كلام


مالها دودو ...إيه اللى مزعلها بس؟

د. ياسر عمر عبد الفتاح يقول...

كلماتها جميلة فعلاً
كنت بسمعها زماااااااان ,,,

الكاتب اللي كتبها ,, متمكن

صيدلانيه طالعه نازله يقول...

الشعب لابد له من حكومه تشكمه

اذن المتنيليين بيشجعوا مصر و احنا معاهم
هههههههههههههههههههههه
اعراض الماتشات لسه ضاربه معايا

الاغنيه دى فعلا اما تسمعيها متعرفيش تفرحى و لا تزعلى
هى حاله خاصه و بتمشى حسب المود بتاعك
يعنى فرحانه زعلانه
انتى و ظروفك بقى

نورتينى يا شيمو و ياريت تكونى بقيتى احسن

صيدلانيه طالعه نازله يقول...

Muhammad Saber Abdou

صاحبك برضه
ههههههههههههههه
ماشى نمشيها صاحبك
انا رأيى ان محمد فؤاد من ساعه ما ظهر و هو فى حالات متجدده و عمره ما كرر نفسه
نفسى بقى يصحى من النوم و يرجع لعشاقه تانى و كفاياه تشجيع فى الماتشات
اغانيه اولى بيه

نورتنى

صيدلانيه طالعه نازله يقول...

Abo 3li

لا الاغنيه دى للزعلانين و اللى نفسهم يزعلوا
المبسوطين اقولهم الله لو نرضى
دى كمان اغنيه جميييييييله قوى
و بعدين مين قال ان تفاؤلك عبيط
انت حالتك كويسه و مستقره جدا
اشرب بس بق ميا قبل ما تنام
ههههههههههههههههههههه

نورتنى و صباح الفل حضرتك

صيدلانيه طالعه نازله يقول...

norahaty
دكتوره نورا الجميله
محمد فؤاد من قبل اسماعيليه رايح جاى بكتييييير
محمد فؤاد طلع اول مره و انا فى خامسه ابتدائى
ياريت تبقى تدخلى البروفايل بتاعى و تحسبيها
احم احم
بس ياريت مترجعيش تقولى كام سنه
هههههههههههههههههه
انا عايزه افهمك ان محمد فؤاد قديييييييييم قوى و انا ماليش علاقه بالموضوع ده تماما

هههههههههههههههههههه
نورتينى يا نورا

صيدلانيه طالعه نازله يقول...

فاتيما

الاغنيه كانت اهداء لتلاته امبارح
اتنين جم فاضل واحده

حاسه بيكى يا تيما و امبارح و انتى قافله التعليقات مكنتش عارفه اعملك ايه
بس حسيت من الصوره و الاغنيه ان مودك مش تماااااااااام خالص

فكى بقى عشان خاطرى و ان شاء الله
ربنا يرد الغايب و يهدى البال
عارفه ان كلامى انشائى بس معندناش غيره نلجأ ليه و ندعيله وقت الشده

اما باقى الزعل فمتهيألى الدنيا هديت
شويه و عفا الله عما سلف

و ادينى مستنيه هلال العيد يهل
وش بيغمز
ههههههههههههههههههههه
سلام يا تيما

صيدلانيه طالعه نازله يقول...

د. ياسر عمر عبد الفتاح

دايما منورنا يا دكتور
اللى كاتبها واحد فاهم و حساس
لانها قدرت تمس مشاعر كل اللى سمعها

سمع هوص (Abo 3li) يقول...

"انت حالتك كويسه و مستقره جدا
اشرب بس بق ميا قبل ما تنام"


الحمدلله طمنتيني... دنا كنت قلقان اوي...
P:
وبالنسبة للوصفة... دي وصفة سهلة دي وصفة هايلة... D:

صيدلانيه طالعه نازله يقول...

Abo 3li

انا كده دايما محبش اكتب للعيانين بتوعى حاجات غاليه
انت عارف بقى الازمه الاقتصاديه
ههههههههههههههههههههه

الف سلامه و ربنا يتمملك الشفا

سمع هوص (Abo 3li) يقول...

ههههههههههههههه
الله يسلمك.. بس انتي كده قلقتيني تاني!!
مش انا خفيت خلاص... منا شربت ميا!!




منورتيش البلوج بتاعي انتي النهاردة.. مستني تنوريه :)


وربنا يحميكي للمرضي الفقرا والغلابة.. ويبعد عنك مرضي ادوية الجدول...
قولي امين..

الجواز و سنينه يقول...

انا جه برضوا
و ماتزعلش الناس اللى بتحبك تانى
برضوا
و لمى تعابينك برضوا
و خلاص خلاص يا نوسه

Single Mummy يقول...

عزيزتى اللى طالعة نازلة:
الاغنية طبعا روعة بس عارفة هى الدنيا كدة صعبة أوى على الناس اللى بيحسوا

تحيلتى

لـــولا وزهـــراء يقول...

دكتوره علا
-*-*-*-*-*
اولا كده قربت اتجنن من موضوع الايميل اللى مش قادرين نوصل فيه لبعض

ثانيا محمد فؤاد ده حكايه لوحده بجد
بس الفيديو مش عاوز يشتغل عندى مش عارفه ده عيب عندى فى النت او ايه الحكايه
اكتر جزء بيشدنى فى الاغنيه واسرح معاه واروح لدنيا تانيه

"""
اوقات بتاخدى اعز الناس


و اقول نصيب و خلاص


و اصبر على احزانى


اوقات بحب قلوب بتبيع
""""

فعلا الدنيا لما تاخد حد من اعز الناس الواحد بيسكت ويقول ده نصيب ونصبر فعلا على احزاننا
كمان شئ مؤلم جدا جدا انك تحبى قلب عاوز يبعيك بجد حاجه صعبه اوى اوى
يعنى الواحد يقدم الحب والناس تقدم له الكراهيه او البيع
ربنا يحفظك على ذوقك واختيارك الاكتر من رائع


زهراء

صيدلانيه طالعه نازله يقول...

الجواز و سنينه
هيييييييه و اكتملوا الزعلانين
حمد الله على السلامه يا قمره
جايه بتاكسى و لا بتوك توك
حاضر يا طنط مش حزعل حد تانى

صيدلانيه طالعه نازله يقول...

لولا وزهراء
اولا ازف اليكى الخبر ان الاوفلاين بتاعكم وصلنى و انا ضفتكم خلاص
ادخلى انتى و اقبلى
عشااااان خاطرى اقبلى
محمد فؤاد ده حكايه لوحده
انا باحس كل اغنيه ليه قصه و حدوته
و باحس بابطالها و هما بيضحكوا او بيعيطوا
بجد محمد فؤاد اما بيركز بيقول احلى كلام

نورتينى يا زيزى
و سلامى للولا

صيدلانيه طالعه نازله يقول...

Single Mummy

انتى عارفه ساعات اقول لنفسى ياريتنى كنت من الناس اللى بتكبر دماغها و تطنش و تشوف الغلط قدامها و تعمل مش شايفاه
بس للاسف انا العكس تماما
عشان كده الاغنيات اللى من النوعيه دى بتلمسنى قوى

نورتينى يا قمر

wasf_elahsas يقول...

هيييييييييييييه دنياااااا
ما دايم الا وجه الله
لا فرح بيدوم ولا حزن بيدوم
وحدووووووووووه

صيدلانيه طالعه نازله يقول...

wasf_elahsas

لا اله الا الله
ههههههههههههههههه
ايه يا بنتى انتى جايه تعزى
منجيلكيش فى حاجه وحشه خالص

رئيس جمهوريه نفسى يقول...

أنا بحب الاغنية دي جدا من وقت ما نزل الالبوم لحد الان يمكن وقتها لانى بحب الرتم الحزين فى الاغاني جداً انما الايام دي بحبها لانها حالتى بالضبط الدنيا خدت اعز الناس وبقيت عايش حلاوة روح فمناسبة للايام دي جداً

Ana keda يقول...

الاغنية دى تحفة
انا فاكرةا ول مرة سمعتها قعدت اعيط
كلامها جامد جدا وصوته فعلا كان معدى
بتفكرنى بيا زمان من كام سنة كده
لما كنت مش فاهمها اوى وباخد كل حاجة على قلبى وع اعصابى بس ناو لاءا فى حالة تناحة اه والله بقيت برخم ع الدنيا وهى ترخم عليا ونتنح ع بعض
مش احسن ما تكون هى بس الى بترخم عليا
نظرية غريبة انا عارفة بس بتريح شوية

صيدلانيه طالعه نازله يقول...

رئيس جمهوريه نفسى
الاغنيه دى من ساعه ما نزلت و هيا بتمثل حاله لكل اللى سمعها و كل واحد بيشوفها من منظوره الخاص
اصل بصراحه كلماتها جامده قوى و تقيله بمعنى انها فيها وصف جميل لقسوه الدنيا و حيرتنا فى فهمها و متهيألى مهما كبرنا و مشينا فى الدنيا عمرنا ما حنوصل لاخرها
و لا حنفهمها

صيدلانيه طالعه نازله يقول...

Ana keda
نظريتك مش غريبه و لا حاجه بالعكس الواحد اما بيعافر مع الدنيا بينجح اولاو بيخرج منها باقل خسائر ممكنه

نورتنى

richardCatheart يقول...

اوقات يا دنيا معاكى بعيش
و ساعات مبفهمكيش
و انتى و لا فاهمانى
اوقات بحس اننا مجروح
عايش حلاوه روح
و دمعتى محاوطانى
صابر على اللى بيجرالى
و انت لا ليكى عزيز و لا غالى


اوقات فى عز العتمه باشوف
و ساعات باموت من الخوف
و غصب عنى بدارى
باحلم يعدى عليا الليل
من غير عذاب و لا ويل
و تحسى مره بنارى
انا مابسمعش اغانى كتير بس فؤاد من الناس اللى لما اجاى اسمع بسمعها
صوته سر الشجن فيه غير انه جميل فى زحمه
فى احنا انا وانت وزحمه شورعنا وطبور العيش مننا انا بسميه حدوقه ابن البلد جدع اصيل زى بلده

الاغنيه بقى يا ست البنات كل الناس بتشوفها حزينه وعياط وبتاع والحاجات دى انت عارفها
بس انا بشوفها فيها امل وحياه وتكرر كلمه صابر على الودن بيديكى شحنه صبر
وخصوصا وهو بيقولها وانت لاليكى عزيز ولا غالى ياعنى عارف اللى فيها وبالرغم من دا صابرههههههههههههههه غلبان زى حالتنا وبيقول الصبر مفتاح الفرج
شكرا شكرا اوى على الاغنيه بس للاسف ماشتغلت فى البوست فاجبتها على اليو تيوب كان نفسى اشوف اليو تيوب اللى عندك
تسلمى يا جميل تقبلى مرورى

صيدلانيه طالعه نازله يقول...

richardCatheart
تحليلك للاغنيه رائع و يدل على انك حاساها و فاهماها قوى
محمد فؤاد فعلا اما تسمعيه تتخيليه على طول ابن البلد الجدع الشهم
و اغانيه برضه كلماتها مشتقه من شخصيته
سعيده بيكى و بان الاغنيه عجبتك
و متزعليش انا صلحت اليوتيوب بتاعها انا معرفش ايه اللى حصلله

نورتينى

اقصوصه يقول...

حلوه الكلمات :)

صيدلانيه طالعه نازله يقول...

اقصوصه

يا فندم ده انتى اللى احلى

نورتينى

emymony يقول...

انا بعشق اغانيه بصوته الدافى
الاغنيه دى فكرتنى هو انا مش نسيت بس بترجع حزن كانه لسه حاصل دلوقتى بفراق اغلى ناس على قلبى..وقداايه احنا صابرين على الدنيا واللى فيها ومستحملين بلاويها واوقات ياخدنا الامل ونفرح باى شىء مهما كان بسيط وبنضحك على الزمن ونقول اهوه نصيب ومقدر ومكتوب
:):)

momken يقول...

ياااااااه

بتفكرنى باغنيه حيران اصلها تقريبا فى نفس السى دى

وانا بعشق السى دى ده لانه مليان ذكريات جميله

ومن صديق البرنامج (ممكن) الى كل الزعلانين خلاص بقى صافى يا لبن وبهديهم اغنيه
وبحب الناس الرايقه الى بتضحك على طول
اما العالم المضيقه لاء لاء ماليش فى دول



تحياتى

دعاء عويضه يقول...

السلام عليكم و رحمة الله و بركاته

جميله جداااا الاغنية دي و مش بس بتمس المشاعر دي بتدغدغها

بس هيا عايزة مود حد زعلان اصلا و يسمعها و هاتك يا عياط

7annen يقول...

صح
مش مستاهله ... الاغنيه حلوة .. تسلم ايدك

Timo.. يقول...

الللللله..
انا بحب الاغنية دي قوي..
بترجعني زماااان قوي..

اختيارك هااااااااااااااااااايل.

rovy يقول...

السلام عليكم ..
أغنيه جميله أوى بجد و أنا كمان بأحبها جداا و بأحسها جدا جداا ..
يسلم لنا ذوقك حبيبتى ..

تحياتى الدائمه لكى

re7ab.sale7 يقول...

صباح الورد يا صيدلانية
شفت اسمك قبل كدة فين فين يا روبا فين يا روبا ده اللي هو انا يعني بدلل نفسي بقي...مش فاكرة بس اكيد في اكتر من حاجة , بحب الاغنية دي كتير ومنك اكيد احلي , حبيت اشوف المدونة واتمني اشوفها علي طول رغم الانشغال , ان شاء الله دايما اطل واشوف

طالبة مقهورة ..درجة أولى يقول...

على طول كنا بنشغل الاغنية ديه في العربية من خمس سنين قبل ما نرمي الكاسيت "^_^

بس تعرفي لاول مرة اركز في كلماتها واحسها كده..

جميلة اوي

Tamer Nabil يقول...

الاغنية جميلة جداا وكلماتها قريبة مننا وفؤاد غناها باحساس

تسلمى على اختيارك

ربنا يوفقك ويكرمك

مع خالص تحياتى

Pink Dreams يقول...

الاغنيه حلوه قوى

وانا لما سمعتها حسيت بالكلام دا


اوقات بحس اننا مجروح

عايش حلاوه روح

و دمعتى محاوطانى


بس كدا

أم .. بوبه يقول...

أنا مسمعتهاش

بس عارفاها كويس كنت بسمعها زماااااااااااان

وكنت بحبها أوى ولو كنت سمعتها دلوقتى كانت هتفكرنى بحاجات كتييييييير ومرحلة من حياتى حلوة اوى

وكمان كلماتها حلوة جداااا مفيش إختلاف على كدة

أم .. بوبه يقول...

دى أكتر حتة كنت بحسها أوى ومازلت

اوقات بحس اننا مجروح

عايش حلاوه روح

و دمعتى محاوطانى

القدر و انا يقول...

صيدلانية
بصراحة الاغنية تتحس قوى
والكلمات بتوجع قوى
مين فى الدنيا مش عايش المشاعردى
ومين ما لم يمر بها
يسلم اختيارك
ولو انها على الوجيعة قوى
تحياتى وتقبلى بوست منى عن التفاؤل

islamz يقول...

يااااااه ... صباح الفل :) افهمى انتى بقي

الشاعر الفنان أحمد فتحى فؤاد يقول...

محمد فؤاد فنان رائع حساس جدا و بيظهر إحساسه كويس فى الأغانى الرومانسية و الدراما
أهنيكى على إختيارك
شكرا لك

Hager ZaǮbal يقول...

بحبها .. :)

ghada mOhsen يقول...

ازيك يادوك ...

بجد الاغنيه دى تحفه مووووووووت

والمأساه اللى انا عايشاها حاليا
هى الامتحانات وجو المذاكره ههههههههه

بس بجد محمد فؤاد ليه اغانى كده بتبقى على الجرح اوى ... ده كفايه بس صوته ...

تسلميلى ياعلا ...
... ;) ,,, ;) ...

العيسوى الصغير يقول...

دنيا مجنونة واحنا اجن

لما نفهم نفسنا نبقى نفهمها

حرروف يقول...

محمد فؤاد بنسبالي هو اول حد نزلت عشان اشتيرليه شريط اول حد بدات احفظلة اغاني(لاني مش من هواة حفظ الاغاني)

محمد فؤاد دة حاجة تانية كدة واحساس تاني بنسبالي

اغنيه حلوة واختيار موفق دمتي بالف خير

شمس النهار يقول...

مبسوطة اني فعلا شفت بجد

ما شاء الله عليكي جمال واخلاق

ربنا يديم عليكي نعمتة


اما الاغنية دي ليها معايا موال كبير

قصرة بحبها جدا جدا جدا


سلامي

لـــولا وزهـــراء يقول...

اوقات فى عز العتمه باشوف


و ساعات باموت من الخوف


و غصب عنى بدارى


باحلم يعدى عليا الليل


من غير عذاب و لا ويل


و تحسى مره بنارى


انا بقى اوقاتكتييييييييييييير بموت م الخوف
واوقات بحلم يعدي عليا الليل من غير مرار ولا ويل

اغنية تحفففففففففففة واختيار راائع لمحمد فؤاد

لـــولا

مجرد حلم صغنتوت يقول...

اغنية مؤلمة :(

star in the sky يقول...

حلوة اووووى كلمات الاغنية

فكرتنى بحاجات كتييير اوووى كانت بحاول انساها واعمل نفسى مش واخدة بالى منها

اكتر جزء حسيته
اوقات بتاخدى اعز الناس
و اقول نصيب و خلاص
و اصبر على احزانى
اوقات بحب قلوب بتبيع
و فى الف لحظه بضيع
و برضه مش حسانى

المـــفـــــــقــــــــوعـــــة مــرارتـهــا يقول...

اهو انا بقي عندي جهل غنيوي اليومين دول ومااسمعتش الاغنية لسة اول مااهاسمعها هااقولك حسيت بأيه
بس المهم اني بأحبك في الله

NAANOS يقول...

السلام عليكم دى اول مرة بعلق عندك وارجو ان نكون اصدقاء وارجو ان نتواصل
اختيارك للاغنية جميل جداااا ساعات بنحتاج نسمع مثل هذه الاغانى عندم نكون فى لحظة شجن
تقديرىلكى

نانوس